VALS descompte de l’AMPA

Com en anys anteriors l’AMPA de l’IES Bellaguarda vol ajudar als seus socis/es en l’adquisició dels llibres de lectura/material escolar que sol·liciten els diferents departaments del centre. Per a això, repartirà VALS descompte (10€) als alumnes/as socis/es de l’AMPA. Aquestes son les llibreries on es poden canviar:

MASCARAT                     C/. Raspall, 5

PAPERERIA LLORET     C/. Garganes, 8

PAPERERIA BOU            C/. Costera Pont del Moncau, 12

PAPERERIA MENA         Carretera de Callosa,13

PAPERBERNIA                C/. Camí de l’Horta, 13

*Els vals són nominatius i només es podran canviar per llibres de lectura i/o material escolar.

* Els vals seran valguts fins al 15 de febrer de 2022 inclusivament. Després d’aqueixa data ja no es podran utilitzar.

Enguany som 440 socis. La teua veu és important. Envia’ns un correu si vols que t’enviem informació de les pròximes activitats de l’AMPA, o si vols proposar-nos coses a ampaiesbellaguarda@hotmail.com

SALUTACIONS