ESA (Agència Espacial Europea)

Per celebrar el dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència (11 de febrer) els ambaixadors júniors de l‘IES Bellaguarda junt als de l’IES Sixto Marco d’Elx i de l’IES Porçons d’Aielo de Malferit (centres als que mentoritzem) vam participar en una videoconferència amb Gabriela Ravera, gerent d’operacions terrestres a l’Agència Espacial Europea.

Gabriela ens va parlar del seu treball, les seus funcions i la gestió en diferents projectes en què ha participat i participa; després d’escoltar-la els alumnes de les tres escoles van preguntar-li unes qüestions que teníem sobre la seua faena i com era treballar allí.

Va estar molt interessant, vam aprendre com una dona espanyola ha arribat tan lluny i com funciona una seu espacial en la terra.

Volem agrair-li especialment a Gabriela i també a Marc Gandia, sènior de l’IES Porçons, per haver organitzat l’activitat.

Andrea Morales, Ambaixadora Júnior