DIA D’EUROPA EN GRAN

Avui 9 de maig, dintre del marc del projecte de les Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu  hem celebrat en gran el Dia d’Europa amb distintes activitats a diversos llocs: al nostre centre IES Bellaguarda, al municipi d’Altea (a la plaça de l’Ajuntament) i València (a la Delegació del Govern).

• A la plaça de l’ajuntament, conjuntament amb la Regidoria de Participació Ciutadana i la d’Educació, els actes han sigut els següents:
    • Acte d’inaguració de les jornades: EUROPA PER A LA JUVENTUD I ELS ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenibles).
    • Música en directe a càrrec del professor de Música Marc Sarriò (Himne de l’Alegria)
    • Performance per part dels ambaixadors i ambaixadores juniors d’una obra colaborativa realitzada entre totes les EPAS d’Espanya. On han realitzat un cartell humà amb la llegenda: “Dia d’Europa, 9 de maig de 2022, Any Europeu de la Juventud”
  •  Al nostre centre:
    • Lectura del manifest conjunt de totes les Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu a Espanya
    • Inauguració de l’exposició EUROPART realitzada al voltant del guardó “Museu Europeu de l’Any” realitzada per l’alumnat de 3r ESO.
    • Visionat del vídeo “Joves I ODS” elaborat pels nostres Ambaixadors i Ambaixadores Juniors, enmarcat dintre d’un jardí vertical elaborat per l’alumnat d’FPB d’Agrojardineria i Composicions Florals.
  • A València, a la Delegació del Govern:
    • La Directora M. José Llorca acompanyada pel Cap d’Estudis Luís Bonmatí han recollit en nom de l’IES Bellaguarda el diploma en reconeixement al nostre treball com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu. Aquest guardó ha sigut lliurat de la mà de la Delegada del Govern a la Comunitat Valenciana: Gloria Calero, per la nostra contribució a impulsar els valors de pau, solidaritat i convivència en la construcció de la Unió Europea.

La jornada ha sigut difosa per la premsa local i regional (À Punt) tant en la Televisió com en la Ràdio. Pot consultar-se el fragment de la notícia de l’informatiu del migdia d’À Punt televisió.

Ha estat un dia molt intens a l’IES Bellaguarda on tothom ha gaudit i ha aprés sobre la Unió Europea i els seus valors.

Estem molt satisfets i agraïm tant l’alumnat com al professorat de l’IES Bellaguarda, així com a l’Ajuntament d’Altea a la televisió i la ràdio autonòmiques À Punt la seva col·laboració.

FELIÇ DIA D’EUROPA

Notícia de la Delegació del Govern a València.

Día de Europa. Solidaridad con Ucrania

À Punt NTC – 09.05.2022 | Informatiu migdia