OLIMPIADA EUROPEA

El dissabte 2 de Març, 5 alumnes i 1 professora de l’IES Bellaguarda vam assistir a la primera Olimpíada Europea organitzada per Equip Europa d’Alacant. Aquesta va tindre lloc a la Universitat d’Alacant i hi vam assistir centres de tota la Comunitat Valenciana, units per un mateix motiu, l’interès per la Unió Europea. Vam viatjar amb Tram fomentant l’ús de transport públic i sostenible.

Al arribar a les instal·lacions ens va rebre l’organització amb un acte de presentació de les activitats que hi realitzaríem, informant-nos en què consistirien les activitats. Seguidament ens van donar el material necessari per a l’activitat juntament amb un petit regal per a tots els participants. A continuació, un membre de l’organització ens va fer una presentació de tota la informació necessària per a l’activitat que realitzaríem més tard.

Al finalitzar aquesta xerrada l’organització ens va convidar a esmorzar en les instal·lacions de la universitat. Més tard, ja era el moment de realitzar l’activitat central del dia, una redacció sobre la importància d’anar a votar el 9 de Juny per a triar als nostres futurs parlamentaris europeus, aquesta activitat va durar un hora i mitja.

Aquest dia va finalitzar amb un acte de cloenda del que va ser un dia meravellós en el que vam aprendre molt sobre la Unió Europea i la seua importància en el nostre dia a dia.

L’alumnat participant va ser:

Maria Tormo, Andrea Morales, Maria Alvado, Marcos Pastor de 4t ESO i Isabel Aperador de 1r de Batxillerat.

Agraïm Equip Europa per l’organització de l’activitat i a la Universitat d’Alacant per la sessió de les ins

Maria Tormo, ambaixadora junior