CONNEXIÓ EN DIRECTE AMB EL PARLAMENT EUROPEU.

Dintre del projecte d’Escola Ambaixadora on l’IES Bellaguarda participa per segon any consecutiu, aquest matí el nostre alumnat de 3r d’ESO ha participat en una activitat d’Euroescola  connectant en directe amb el Parlament Europeu a Estrasburg junt amb alumnes de 80 escoles situades a 24 països d’Europa.

Els nostres ambaixadors juniors han tingut l’oportunitat de fer preguntes en directe a HEIDI HAUTA, una dels 14 vicepresidents del Parlament Europeu. Les preguntes dels 2.400 joves connectats han sigut diverses i especialment centrades en el tema de l’esdeveniment: “El medi ambient i el canvi climàtic, com viure en harmonia amb la natura?”.

Des del parlament han agraït la participació i les aportacions de la  joventut, destacant el nivell de compromís mostrat, el qual és una garantia per mantenir viva i activa la democràcia així com els valors europeus.

Per la nostra part, considerem aquesta activitat com una mostra més del compromís de l’IES Bellaguarda per oferir una educació de qualitat que no es limita només al currículum i pretén anar més enllà de les parets de les aules.