Videoconferència amb Eurodiputada

El divendres 1 d’abril els ambaixadors/res juniors i seniors de l’IES Bellaguarda van participar en una videoconferència amb l’Eurodiputada Estrella Durà junt al Ses Alpuente i Col.legi Hernández de Villanueva de Castelló.

Va ser una activitat molt enriquidora on l’alumnat li va poder preguntar sobre diversos temes com per exemple: l’organització i funcionament del parlament europeu, com va arribar a ser eurodiputada i perquè, la seva funció dins del Consell de Treball i Asunts Socials, què està fent el parlament en el tema de Polítiques Socials, de Medi Ambient (agricultura i ramaderia) i Salut, entre moltes altres qüestions interessant

Vam gaudir molt de l’experiència. Estrella va ser propera a nosaltres en tot moment. Agraïm profundament la seva predispocició així com també al Col.legi Hernández, la nostra MEPA (Escola Mentora del Parlament Europeu) per  la organització de l’event. També agraïm l’estimable col.laboració del Ses Alpuente. Els tres centres fem molt bon equip.