Feliç dia d’Europa

Enguany el 9 de maig, dia d’Europa, cau en diumenge. Per eixe motiu, nosaltres l’hem celebrat hui divendres 7 de maig en gran. Hem preparat tot un seguit d’activitats a distints nivells.

Ha sigut una jornada molt intensa que culmina les activitats que hem vingut realitzant durant el present curs com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu.

El centre ha eixit fora per participar a les connexions en directe a Radio Altea. A més  l’alumnat de 4t ESO D ha estat als carrers d’Altea fent una enquesta ciutadana sobre l’ús del plàstic i el reciclatge a les cases.

Dintre de les aules s’han impartit temes relacionats amb la Unió Europea. Mentre que l’alumnat de Formació Professional Bàsica ha engalanat l’entrada amb instal·lacions florals relatives als distints festivals florals que es realitzen al llarg d’Europa.

Feliç dia d’Europa a tothom!