DIFONENT EL PROJECTE EPAS ALS COL·LEGIS

El dijous 12 de maig una delegació EPAS formada per cinc ambaixadores júniors i un sènior van visitar el CEIP Garganes per informar-los del nostre projecte.

Les júniors van explicar què significa ser ambaixador/a del Parlament Europeu i què és la U E, així com també les activitats que s’han fet al voltant del projecte.

Després van distribuir la classe en equips, els van repartir material de consulta (cedits per Europe Direct València) i van jugar; els alumnes de 6é van participar molt activament i van gaudir molt.

Ha sigut una jornada molt gratificant per a les dues parts: els alumnes de 6é han aprés sobre la UE i el projecte EPAS i les ambaixadores júniors han gaudit de tornar al seu col.legi i estar en contacte amb els futurs alumnes de  l’IES.

Volem agrair al CEIP Garganes per la seva col.laboració i a Europe Direct València per la cessió del material.