ALUMNAT D’ADMISSIÓ

QUI?  ALUMNAT QUE HA SOLICITAT PROCÉS D’ADMISSIÓ I HA RESULTAT ADMÉS EN EL NOSTRE CENTRE.

COM?     En aquest cas has de fer el procés d’admissió.

QUAN? Consulta el calendari d’admissió. Hauràs d’esperar a les llistes provisionals i definitives, abans de poder-te matricular.

Al juliol, si has estat admès/a, has de formalitzar la matrícula al centre. Hauràs de enviar telemàticament o portar la documentación a secretaria. Les dates de per portar el sobre amb tota la documentació seran dintre d’aquests periodes:

Matrícula presencial
FPB15-18 de juliol
ESO22-26 de juliol
Batxillerat25-31 de juliol
Cicles Formatius GS i GM24-30 de juliol
instruccions-admissio-24-25

Instruccions alumnat d’admissió en format imprimible [Descarrega]

DOCUMENTACIÓ OBLIGATÒRIA

• SOL·LICITUD DE MATRÍCULA COMPLETA I SIGNADA [Versió en Valencià] [Versión en Castellano]
  • DUES FOTOGRAFIES MIDA CARNET DE L’ALUMNE/A AMB EL SEU NOM ESCRIT DARRERE
  • JUSTIFICANT DEL PAGAMENT DE LES TAXES (TARGETA D’IDENTITAT, HISTORIAL ACADÈMIC o INFORME D’AVALUACIÓ- model 046) [Enllaç a la pàgina] OBLIGATORI EN CICLES I BATXILLERAT: En el cas de 1r curs de Batxillerat o Cicles cal pagar l’expedició targeta d’identitat i Expedició d’Historial acadèmic per a batxillerat o bé Informe d’Avaluació per a cicles. En el cas de 2n curs o repetidors sols es necessari pagar la targeta d’identitat.
  • COMPROMÍS D’ASSISTÈNCIA (només en cas de matricular-te en Cicles Formatius) [Descarregar]
  • ASSEGURANÇA ESCOLAR  obligatòria des de 3r ESO fins els 28 anys. Realitzar el pagament 1,12€  en el conter de l’AMPA  ES06 2100 2611 3813 0047 3545 i aportar el justificant. En el cas d’abonar la quota de l’AMPA aquesta ja inclou el pagament de l’assegurança escolar, presentar el justificant d’haver abonat la quota de soci de l’AMPA.

Full d’OPTATIVITAT MATRÍCULA del curs on finalment va a matricular-se.

• FULL d’OPTATIVITAT MATRÍCULA   Fulls d’optativitat de cadascun dels cursos disponibles al web del centre i a secretaria. [Enllaç a la pàgina]

DOCUMENTACIÓ OPCIONAL

(CAL PRESENTAR-LA SEMPRE QUE HAJA HAGUT ALGUNA MODIFICACIÓ DE DADES O RENOVACIÓ)

• DECLARACIÓ DE NO CONVIVÈNCIA DELS PROGENITORS, SI ÉS EL CAS. DISPONIBLE AL WEB DEL CENTRE O A SECRETARIA. [Descarregar]