Concurs Juvenes Translatores

Avui 5 joves de l’IES Bellaguarda han fet una traducció d’anglès -o francès- a espanyol. Aquestes traduccions seran corregides pels traductors del Parlament Europeu (concurs Juvenes Translatores).

Entre els 59 instituts espanyols que participen en aquest concurs es troba el nostre. Esperem que el nostre alumnat haja gaudit amb l’experiència i que, en aquests pocs dies de preparació, hagen assimilat algunes nocions bàsiques de traducció. Ens encantaria que alguna d’elles (o d’ells) obtinguera una de les poques mencions honorífiques que s’assignen a les traduccions excel·lents. Seria un somni que alguna de les seues traduccions fóra triada com la guanyadora d’Espanya. Somiar és gratis però ells i elles són excel·lents!

Per als professors d’idiomes del centre el simple fet de participar en un concurs d’aquesta envergadura ja és un premi boníssim però té encara major rellevància en ser Escola Ambaixadora del Parlament Europeu.