III Mercat d’intercanvi de llibres i còmics

Hui 23 d’abril hem celebrat el dia del llibre amb la realització del III Mercat d’Intercanvi de llibres i còmics. L’activitat s’ha dut a terme a partir de l’aportació de llibres i còmics, que tant l’alumnat com el professorat i personal no docent de l’IES Bellaguarda, han estat duent al llarg de la setmana passada i fins a hui dimarts. Per cada obra que duien se’ls donava un val, amb el qual hui, en el Mercat del llibre han pogut bescanviar-lo per qualsevol dels exemplars exposats en les parades que s’han muntat al pati.

Tant en l’arreplegada de llibres, com en el muntatge de les parades i en l’atenció als participants, cal destacar la col·laboració de l’alumnat ambaixador de 4t ESO que participa en el projecte d’Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu.

En definitiva, ha estat una jornada d’allò més animada en què els protagonistes de les converses han sigut les històries dels llibres, els/les escriptors/es i les recomanacions que ens féiem els uns als altres.

Una bona activitat per al foment de la lectura.