AMBAIXADORS/ES JUNIORS I ODS

Amb el motiu de la celebració del Dia d’Europa 2022, (“Any Europeu de la Juventut”), els ambaixadors/res juniors de l’IES Bellaguarda han elaborat un vídeo sobre el 17 ODS. (OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLES-AGENDA 2030)

Ens grups de tres alumnes, han triat un objectiu i han expressat un desig, el desig d’una societat, un planeta i un món millor. Els escenaris han sigut diversos segons l’objectiu: centre de salut, institut, el riu Algar, el mercat municipal etc.

El nom de cada objectiu apareix en el vídeo en els quatre idiomes estudiats al centre: valencià, castellà, anglés i francés; les frases verbals estan transcrites a l’anglés i expresades en diversos idiomes, a banda dels oficials: italià, arab, romanés, rus etc., com a mostra de la interculturalitat del nostre centre.

Ha sigut una activitat molt motivadora en la que els i les juniors han expresat els seus sentiments per a un futur millor.

El resultat ha sigut la creació del vídeo que tota la comunitat educativa ha pogut gaudir ja que ha estat visible en un televisor tota la setmana del 9 de maig a l’entrada del centre.

Agraïm profundament la col.laboració del professor Nicolau Borja per la gravació del vídeo i a l’Ajuntament d’Altea per la cessió de les capses dels 17 ODS i pel prèstec del televisor on s´ha pogut visionar el vídeo. Per supost, als nostres ambaixadors/eres de 3r ESO per la seva predispocició  a l’hora de fer-lo i als ambaixadors/eres de FPB per la creació del jardí vertical on s’ha emmarcat el televisor.

VISUALITA EL VÍDEO ACÍ: https://youtu.be/Pk-Z8JmZYI4