Inauguració INFOPOINT

S’ha fet d’esperar però després de molt de treball, presentem amb il·lusió l’INFOPOINT del centre. Un espai d’informació dinàmic que pretén donar a conèixer aquelles activitats i notícies que estan realitzant-se dintre de la nostra participació com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu.

El nostre INFOPOINT ha estat elaborat amb materials principalment naturals i de reciclatge, amb consonància amb els valors de respecte pel medi ambient què promoguem al centre i els valors de la EU.

Agraïm a l’alumnat de Formació Professional Bàsica tan implicat per l’èxit d’aquest treball i a l’alumnat de 2n ESO qui ha col·laborat en la seua execució. Esperem que la resta d’estudiants del centre s’involucren amb la mateixa intensitat per dotar-lo periòdicament de continguts.