Difonent el projete EPAS a les ones de la ràdio.

El passat 16 de desembre ens va visitar Ràdio Altea i l’alumnat de 1r de Batxillerat va entrevistar a la coordinadora del projecte d’Escola Embaixadora del Parlament Europeu: Xelo Soler, qui va explicar en què consisteix el programa, quantes escoles participen a Espanya i a Europa, així com també els grups del nostre centre que participen i les activitats futures que tenim previstes.

Aquest alumnat, que ja varen ser Ambaixadors Juniors el curs passat, recorden algunes de les activitats realitzades per ells i elles, com la simulació del debat europarlamentari al saló de plenaris de l’Ajuntament i l’enquesta sobre l’ús dels plàstics a la ciutadania d’Altea realitzada amb motiu del dia d’Europa (09 de maig).

La coordinadora va agrair a l’Ajuntament i en especial a Ràdio Altea per ajudar a difondre la participació i les activitats que l’IES Bellaguarda realitza dintre d’aquest programa d’EPAS (European Parlament Ambassador School). A més va convidar a tot el món a visitar les activitats que es realizen visitant la web del nostre centre i mitjançant el compte d’Instagram.

www. IES Bellaguarda > Escola Ambaixadora > Novetats de l’Ambaixada