SANTA CECÍLIA AL BELLAGUARDA

Sent Altea un poble de la Comunitat Valenciana amb una alta tradició musical, els júniors de l’IES Bellaguarda junt al l’alumnat del Batxillerat Musical i d’Arts Esc’eniques, coordinats pel professorat de música Joan Alemany i Iomar Berenguer, van fer un concert el dia de Santa Cecilia, el 22 de novembre, al pati per celebrar el Dia dels Músics. I ho van fer tocant i cantant les següents obres: Un rayo de sol de Los Diablos, Un día más de Mecano, Hello django,  Mediterránea de La Fúmiga i Imagine de Jonh Lennon.

Els i les júniors i l’alumnat de música participant ho vam fer amb molta il.lusió per a què les persones amigues i companyes nos vegeren actuar.

Al concert va asistir la comunitat educactiva de l’IES Bellaguarda: alumnat, professorat, AMPA i PAS.

Moltes gràcies als i les Júniors músics i músiques i professorat involucrat per fer-nos gaudir d’aquest moment tan especial.

A més a més durant tot eixe dia en el timbre del canvis de classe va sonar l’Himne de la Alegria, Himne de la Unió Europea.