EPAS EN LA RÀDIO

El dimarts 20 de desembre un grup de Júniors vam anar a  Ràdio Altea a parlar sobre el nostre programa i les activitats que fem. Vam anar Iris Devesa, Isabel Aperador, Nicole Rozanowski, Carla Borselli i Inés Miguel. 

Vam explicar les activitats que havíem fet els cursos anteriors, com la trobada d’EPAS a Oriola, la visita de l’Eurodiputada al centre, diverses vídeo conferències sobre el canvi climàtic i pobresa energètica; les que hem fet enguany com són la visita al Col·legi Blanquinal per a explicar-los el projecte i el nostre institut, la connexió en directe amb el Parlament Europeu  amb altres centres EPAS d’Espanya i d’Europa, la celebració de Halloween amb l’ajuda de 2n de FPB d’Agro-jardineria i Composicions Florals en la decoració del centre, la celebració del dia de Sta. Cecilia, del dia contra la violència de gènere, dia dels Drets Humans i les que farem en un futur immediat com són la visita a la diputació d’Alacant junt a les altres EPAS de la CV en gener i la visita al Parlament Europeu a Brussel·les en febrer.  

Vam aprofitat per convidar a tothom que ens seguisca en el nostre compte d’Instagram. 

Va ser una jornada molt interessant. 

Agraïm a Ràdio Altea pel seu suport al projecte EPAS. 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies