BORSA DE TREBALL

La borsa de treball de l'IES Bellaguarda és un servei que el Centre posa a disposició de l'alumnat que ha aconseguit un títol de Formació Professional de Grau Mitjà o Superior en el centre, sempre que no hagen transcorregut més de 3 cursos acadèmics des que van finalitzar els seus estudis.

La seua finalitat és fer arribar als titulats de l'IES Bellaguarda que ho necessiten, aquelles ofertes d'ocupació que arriben al centre, procedents d'empreses de les famílies professionals:

Administració i Gestió

Agrària

Edificació

ERES UN/A EXALUMNE/A?

Per participar en la Borsa de Treball de l'IES Bellaguarda, l'alumnat titulat haurà d'enviar a l'adreça de correu borsadetreball@iesbellaguarda.com la següent documentació:

• Imprés d'autorització de cessió de dades (una vegada emplenat ha de signar-se i enviar-se escanejat i convertit a format pdf).  ENLLAÇ AL DOCUMENT
  • Curriculum vitae, en format pdf.

ERES UNA EMPRESA?

Les empreses que desitgen sol·licitar els perfils professionals d'alumnat titulat que formen part de la borsa de treball, hauran de remetre un correu electrònic a l'adreça borsadetreball@iesbellaguarda.com amb el perfil requerit per al lloc, les condicions de treball, així com una persona i mitjà de contacte. Posteriorment, els responsables de la borsa de treball de l'IES enviaran un fitxer adjunt que contindrà els curriculum vitae dels candidats que s'ajusten al perfil sol·licitat.

Si desitges realitzar un conveni de pràctiques amb l'alumnat dels nostres cicles, tambè pots remetre un correu a la mateixa adreça i els nostres coordinadors la gestionaran.