VISITA del SINT DIMPNA COLLEGE GEEL de BÈLGICA

La setmana del 30 de setembre al 06 d’octubre 20 alumnes i 2 professores de l’institut Sint Dimpna College de la ciutat de Geel, de la part holandesa de Bèlgica, ens han visitat per a participar en un intercanvi d’alumnes amb el nostre alumnat de 4t ESO.

Durant la setmana els alumnes belgues han sigut acollits per les seves parelles espanyoles i d’igual manera per a les professores.

El programa ha consistit en diverses activitats, com la participació en tallers de conversa en anglés en el centre, la visita guiada a la ciutat d’Alacant, la pràctica d’activitats nàutiques en el Club Nàutic i l’assistència a un taller de cuina on van aprendre com cuinar una paella, la qual van degustar a continuació.

Ha sigut una setmana molt enriquidora, on els nostres alumnes han aprés a fer d’amfitrions, han practicat les llengües estudiades a l’institut, francès i especialment anglés i han gaudit de l’experiència de relacionar-se amb gent estrangera de la seva edat.

Cal destacar que l’alumnat belga té un nivell molt alt d’anglés i a més a més la majoria d’ells són poliglotes ja que estudien a l’institut holandés, francés, alemany i anglés com assignatures obligatòries.

Nosaltres els tornarem la visita al mes d’abril; cosa que ja estem desitjant.

Volem agrair a l’AMPA de l’IES Bellaguarda i a la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Altea la seva col·laboració en la realització de les activitats.

Amb aquest intercanvi, continuem amb l’objectiu de la INTERNACIONALITZACIÓ de l’IES BELLAGUARDA de ALTEA.