DEBAT EUROPARLAMENTARI

Aquest dilluns 27 d’abril de 2021 dintre del projecte de les Escoles Ambaixadores l’alumnat de 4t ESO han exercit d’eurodiputats escenificant un debat de sessió parlamentària al saló de plenaris de l’Ajuntament d’Altea.

Els nostres joves s’han organitzat en els distints grups que composen l’actual Parlament Europeu i han debatut les distintes posicions polítiques al respecte de la Directiva de la EU 2019/904 del Parlament Europeu y del Consell de 5 de juny de 2019, relativa a la reducció de l’impacte de determinats productes de plàstic en el medi ambient.

Ha sigut un debat parlamentari molt enriquidor i ben organitzat per part del nostre alumant. L’acte ha culminat amb la pertinent votació d’aquests joves europarlamentaris on finalment ha guanyat l’aprovació de la norma.

Les nostres felicitacions a aquests ambaixadors europeus per acostar les institucions europees i les locals. I el nostre agraïment també al l’Ajuntament d’Altea pel seu suport al projecte, especialment per la gran tasca de facilitar la posada en escena en aquest marc tan encertat.