EUROESCOLA

El 11 d’abril vam participar en una videoconferència amb el Parlament Europeu, Euroescola, a la que van assistir escoles de tota Europa.

En primer lloc, vam veure un vídeo de la presidenta Roberta Metsola, en el que ens va parlar del Parlament Europeu i la relació que té amb els joves, així com de la importància que tenen les eleccions al Parlament Europeu el 9 de juny.

A continuació, vam tindre l’oportunitat de preguntar a Dimitrios Papadimoulis (vice president del Parlament Europeu) i Henry Wasung, secretari del comité dels drets de la dona i igualtat de gènere.

Vam aprendre molt sobre la igualtat en el Parlament Europeu amb les nostres preguntes i amb les respostes que li varen donar a tots els júniors de les altres escoles.

També vam poder practicar el nostre anglès, ja que tothom el parlava, cosa que ens ajuda i ens afavoreix.

En conclusió, aquesta experiència va ser molt bona i educativa; sense cap dubte la tornaríem a repetir.

Ambaixadores júniors Alodia Martínez, Paula Liste i Marta Liste