MAI MÉS TEATRE CONTRA LA VIOLÉNCIA DE GÈNERE

Els 23 i 24 de novembre, el grup de teatre de l’IES Bellaguarda, Mai Més Teatre ha portat al Palau Altea l’obra “Antígona” dins dels actes del 25N (dia contra la Violència de Gènere) organitzats per l’Ajuntament d’Altea. Amb aquestes representacions, el grup de teatre va recollir al voltant de 300 euros en donatius a benefici de l’associació de Dones Víctimes de Violència de Gènere de la Marina Baixa, “mujeres con voz”.

I el dimarts 29 de novembre el grup es va traslladar a la sala Metropol de Torreblanca, Castelló, per a portar “Antígona” i la seua oposició al masclisme a l’alumnat de la localitat, convidats per la Regidoria de Cultura i el departament de Grec de l’IES El Prat.

Mai Més Teatre és un projecte de centre que porta més de 12 anys portant la bona feina del nostre alumnat a teatres de dins i fora de la nostra localitat i comarca i ha obtingut el reconeixement de nombroses institucions culturals, sent l’últim d’ells el premi a les millors interpretacions masculina i femenina en el Festival de Teatre Grecorromà de la Universitat d’Alacant.

En el muntatge d’Antígona, participen 18 alumnes des de 3r d’ESO fins a 2n de Batxillerat diürn i nocturn. Els elements escènics van ser elaborats pels i les alumnes de FPB.

Part de l’alumnat que va participar en Antígona són, a més, Ambaixadores Júniors del Parlament Europeu.

Agraim a l’Ajuntament d’Altea, al Regidor de Igualtat i al Consell de Dones per comptar amb Mai Més Teatre en una data tan important i a l’Ajuntament de Torreblanca en Castellò (Regidoria de Cultura) per la seua invitació.