Premiades al Concurs de microrelats contra la Violència de gènere.

LLIURAMENT DE PREMIS DEL CONCURS DE MICRORELATS CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

Aquest novembre, el nostre alumnat ha participat en el concurs de microrelats contra la Violència de Gènere organitzat per l’Ajuntament d’Altea dins dels actes conmemoratius del 25N.

Dins de la categoria B (2n cicle de E.S.O) Les guanyadores han sigut tres alumnes de 4t ESO: Lidia Cuevas, Maria Isabel Peralbo i Gemma Alvado. A la categoria C (Batxillerat i Cicles) el primer i tercer premi van ser per les nostres alumnes 2n de Bat: Maria Santacreu i Ester Reyes. El 2n premi el va obtenir un alumne de l’IES Altaia.

L’alumnat premiat va acudir a la plaça de l’Ajuntament per a rebre els premis i ha participat amb la lectura pública dels textos en l’acte oficial de rebutja de la violència de gènere de l’Ajuntament d’Altea.

Cal destacar que totes aquestes alumnes han segut (2n de BAT) i són (4t ESO) Ambaixadores del Parlament Europeu.

Enhorabona a les guardonades.

Agraiment a l’Ajuntament d’Altea pel foment del concurs.