Xarrada de l’eurodiputada Inmaculada Rodríguez

El dimarts 13 d’abril dintre de les activitats que estem realitzant com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu varem tindre com a convidada a l’eurodiputada Inmaculada Rodríguez Piñero, qui va realitzat una xarrada per videoconferència adreçada a l’alumnat de 4t ESO directament implicat en aquest projecte i que exerceixen com a ambaixadors juniors del Parlament Europeu.

Immaculada Rodríguez després d’una breu introducció sobre la composició dels grups parlamentaris i el funcionament del Parlament Europeu, va parlar al nostre alumnat sobre les distintes polítiques i normatives mediambientals que s’estan legislant. També va destacar el seu paper de lideratge de l’Unió Europea en els compromisos, que a nivell mundial, els països estan marcant-se a les seves agendes per preservar els ecosistemes i la sostenibilitat del planeta.

L’eurodiputada va remarcar el paper dels joves i el seu compromís per crear un futur habitable al planeta on vivim. A més, els va animar a aprendre idiomes i prendre part en els programes Erasmus+ en el futur per reforçar la seua visió global d’Europa.

L’alumnat del nostre centre va tenir l’oportunitat de fer preguntes a la convidada i de explicar-li de primera mà el projecte que estan elaborant orientat a la neteja de plàstics a la platja d’Altea per celebrar el dia d’Europa el proper 9 de maig.

Inmaculada Rodríguez va felicitar al nostre alumnat per la seua iniciativa i va oferir-se  per tornar a veure’ns de forma presencial, quan les condicions ho permeten, tant assistint al centre de forma presencial o bé com a convidats per fer una visita al Parlament Europeu a Brussel·les.

Des de l’IES Bellaguarda estem molt agraïts per la seua col·laboració i li prenem la paraula per poder tornar a veure’ns de manera presencial.