THREE IN A ROW

ERASMUS DAY, LLIURAMENT DE DIPLOMES I INAGURACIÓ DE L’INFOPOINT

El passat 14 d’Octubre es va celebrar a l’IES Bellaguarda el Dia d’Erasmus per part de la Regidoria de Participació Ciutadana i Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Altea.

Els Ambaixadors/es Juniors van rebre una xerrada per part de la tècnica de l’Ajuntament Paloma Verdú sobre els programes europeus que l’oficina de Projectes Europeus els oferix.

Al mateix temps, van rebre per part de les regidores Maria Laviós i Vicenta Pérez els diplomes del Programa de Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu del curs 2020-21.

Com a punt final de la jornada, vam inagurar l’Infopoint del present curs realitzat pels nostres alumnes de 2n FPB. Fem públic el nostre agraiment del treball tan excepcional que han realitzat.

Aprofitem l’ocasió per inagurar el programa d’aquest curs i animar a tothom a que ens seguisca.