Xarrades sobre Europa i joventut

Aquest dimarts 23 de març, dintre del marc d’activitats que venen realitzant-se a l’IES Bellaguarda com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu, hem tingut com a convidada a Luisa Ingrid, de l’associació Equipo Europa.

Luisa li ha parlat a l’alumnat de 4t ESO del nostre centre de les moltes oportunitats que la Unió Europea ofereix a la joventut i com poder trobar-les i sol·licitar la participació en aquestes diverses convocatòries.

A més, ha mostrat l’exemple de la seua pròpia associació com un exemple d’associacionisme juvenil dintre del marc de la Unió Europea i ha explicat a als nostres joves d’Altea com poden unir-se o emprendre iniciatives semblants.

Finalment, ha parlat també del paper dels ciutadans europeus dintre de la institució parlamentària Europea, especialment la importància dels joves i els mecanismes al seu abast per fer-se sentir a Europa.

Amb un to molt proper i captivador per l’alumnat, aquestes xarradades els han obert els ulls i han despertat l’interès del nostres estudiants envers la seua concepció d’Europa i el paper que jugem com a ciutadans dintre d’ella.

Molt agraïts Luisa per la teua participació, esperem continuar col·laborant en el futur.