VISITA AL PARLAMENT EUROPEU EN BRUSSEL.LES

El dijous 25 d’abril 20 ambaixadors júniors i 2 sèniors vam experimentar entrar en la seu del Parlament Europeu a Brussel·les. Va ser impactant veure els magnífics edificis alts de cristall i les banderes de tots els països onejant, així com també els grandíssims cartells de les votacions al Parlament Europeu de Juny 2024 “Use your vote”.

Va ser com un somni, per fi estàvem al lloc que tantes vegades hem vist a la televisió, a les vídeo conferències etc. I del que tant hem sentit parlar en el temps que portem com ambaixadors júniors.

Ens van rebre una funcionària del parlament i l’assistent al parlament de l’eurodiputat Domènec Ruiz Devesa. Entre les dues ens van explicar sobre el funcionament del mateix, les diverses entitats que el formen, els països que formen part, els idiomes que es parlen etc. També ens van informar de la possibilitat de treballar allí durant 5 mesos com a becaris, la qual cosa ens va resultar molt interessant.

Finalment, ens van mostrar l’hemicicle. Va ser molt emocionant observar els seients que ocupen els eurodiputats quan prenen les decisions que ens afecten a nosaltres directament i que tantes vegades hem vist a la televisió.

Agraïm al Parlament Europeu haver-nos oferit la possibilitat de visitar les seves magnifiques instal·lacions.

Usem el nostre vot: el 9 de juny, anem a VOTAR!!!