TALLER PER A FAMÍLIES EN L’ÚS ADEQUAT EN NOVES TECNOLOGIES.

El proper dijous 10 de març a les 19.00h en el Centre Social d’Altea (darrere de l’Ajuntament) es realitzarà una jornada/taller per a pares, mares i representants legals d’alumnat de Primària i Secundària.

TALLER PER A FAMÍLIES EN L’ÚS ADEQUAT EN NOVES TECNOLOGIES.

En l’exposició de la jornada contarem amb:

Paloma Andrés, Psicòloga de la UPCCA, Unitat de prevenció comunitària en conductes addictives d’Altea.

Gadea Reis, Coordinadora d’Igualtat i convivència de l’IES Bellaguarda d’Altea.

També contarem amb un representant de la Policia Nacional de Benidorm, de la Delegació en Participació ciutadana, “Pla director”.

La finalitat de la jornada és múltiple:

-Conéixer quines són les ferramentes a disposició dels tutors legals per a la utilització dels aparells tecnològics en menors d’edat.

-Com realitzar un control parental amb estes ferramentes.

-Quin és l’àmbit legal que cal conèixer.

-Com afecta a nivell social, psicològic i acadèmic l’ús excessiu d’aquestes tecnologies.

-Conéixer les plataformes més utilitzades pels nostres menors i els seus riscos.

Aquest taller està inclòs dins del Pla de Transició de l’IES Bellaguarda i va dirigit especialment als  representants legals  dels alumnes de 5é i 6é de Primària dels col·legis d’Altea la Vella, Garganes, l’Olla i Blanquinal, així com als de l’alumnat de 1r ESO i 2n ESO.

Esperem que este taller siga de la vostra utilitat i la de tots.

Us esperem.