OLIMPÍADES D’ESTUDIS FRANCESOS

El dijous 24 de febrer, 23 alumnes de 1r i 2n de batxillerat del nostre centre van participar en les Olimpíades d’Estudis Francesos que van tndre lloc en la Universitat d’Alacant on va regnar un formidable ambient de convivència francòfon entre els 160 participants, els professors acompanyants, l’organització i els patrocinadors de l’esdeveniment. Ara només esperem tindre diversos alumnes en la fase final. Aquesta consisteix en una entrevista amb els candidats. D’ací eixirà el nom dels 3 guanyadors d’aquesta edició que rebran 250€, 200€ i 150€ respectivament. També hi ha 10 bons de 30€ per a comprar llibres en una llibreria. De nou volem agrair a l’AMPA de l’IES Bellaguarda i a la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament d’Altea que ens hagen volgut subvencionar l’autobús en el qual els alumnes, tant socis com no socis, es van desplaçar des d’Altea a Alacant. La seua aportació permet que el nombre de parcipants en les acvitats siga major.

Moltes gràcies!

El jueves 24 de febrero, 23 alumnos de 1º y 2º de bachillerato de nuestro centro parciparon en las Olimpiadas de Estudios Franceses que tuvieron lugar en la Universidad de Alicante donde reinó un formidable ambiente de convivencia francófono entre los 160 parcipantes, los profesores acompañantes, la organización y los patrocinadores del evento. Ahora solo esperamos tener varios alumnos en la fase *nal. Esta consiste en una entrevista conlos candidatos. De ahí saldrá el nombre de los 3 ganadores de esta edición que recibirán 250€, 200€ y 150€ respecvamente. También hay 10 bonos de 30€ para comprar libros en una librería. De nuevo queremos agradecer al AMPA del IES Bellaguarda y a la Concejalía de Educación del Ayuntamiento de Altea que nos hayan querido subvencionar el autobús en el que los alumnos, tanto socios como no socios, se desplazaron desde Altea a Alicante. Su aportación permite queel número de parcipantes en las acvidades sea mayor. ¡Muchas gracias!