La memòria democràtica a les nostres aules

El passat dia 3 de maig l’IES Bellaguarda va participar en les Jornades de formació del professorat “La memòria democràtica a les nostres aules”, les quals tingueren lloc a Xàtiva, a la comarca de La Costera.

La professora Mireia Bañuls, en representació del nostre centre, va presentar el projecte que han dut a terme membres del departament d’Arts Plàstiques i de Geografia i Història “Diaris de la Retirada”. Aquest projecte forma part de la II Ruta de l’Exili, la qual tingué lloc entre els dies 14 a 17 de març i que compta amb alumnat de Batxillerat. Durant la ponència s’exposaren diverses experiències del nostre alumnat a través de vídeos en què els assistents a l’activitat explicaven allò que havien après i com s’havien sentit durant el viatge de l’exili.