Visita a la Facultat de Belles Arts de València i a l’exposició de PIXAR

L’alumnat de Batxillerat Artístic el passat 8 de febrer va visitar la Facultat de Belles Arts de València a la Universitat Politècnica de València.

Durant la visita el nostre alumnat va conèixer, de primera mà, les instal·lacions de la Facultat de Belles Arts (aules de dibuix artístic, fotografia, restauració de pintures al fresc, restauració de retaules, sales d’exposició, etc.). També es va informar del pla d’estudis d’aquesta facultat.

A més també van realitzar una visita a l’exposició de PIXAR que estava instal·lada a la Ciutat de les Arts i de les Ciències. En aquesta visita van conèixer totes les fases del procés de producció d’una pel·lícula animada, comprenent la complexitat del mateix i totes les persones involucrades que comporta.

Cal dir que esta eixida a València va tindre el suport econòmic de l’AMPA de l’IES, el qual va costejar una part de l’import del desplaçament.

Agraïm la col·laboració de l’AMPA i us compartim algunes imatges que mostren l’eixida.

Departament d’Arts. IES Bellaguarda d’Altea.