Alumnat de l’IES Bellaguarda a la Prova Cangur

L’IES Bellaguarda ha tornat a participar enguany a la Prova Cangur, concurs matemàtic de resolució de problemes organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques.

El dijous 21 de març es desplaçaren 43 alumnes a la Universitat d’Alacant a participar en el concurs. Aquest alumnat era dels nivells de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat.

El desplaçament ha estat subvencionat per l’AMPA de l’IES Bellaguarda, que s’ha fet càrrec del pagament del cost total de l’autobús.

El divendres 22 de març, 10 alumnes de 1r i 2n d’ESO participaren també en la prova corresponent realitzada al mateix IES.

L’alumnat ha quedat molt content de l’experiència en la qual han vist una forma diferent de plantejar reptes matemàtics queno és la que habitualment es fa a classe.