Visita a l’Escola d’Art de Manises

L’alumnat de Batxillerat Artístic junt amb alumnat de 4t ESO ha visitat les instal·lacions de l’Escola d’Art i Superior de Ceràmica de Manises, una de les poques escoles d’art especialitzades en ceràmica del territori espanyol que ofereix estudis superiors en ceràmica.

Durant la visita el nostre alumnat va poder assabentar-se del pla d’estudis de l’escola i visitar les instal·lacions: Els forns ceràmics, els laboratoris de modelat de peces ceràmiques en 3D, el laboratori d’investigació d’esmalts i acabats ceràmics i veure el treball fi de grau que presentava una estudiant de l’escola.

A més varen realitzar un taller de decoració de tasses de porcellana mitjançant la tècnica de les calques ceràmiques que l’escola fornejarà i ens enviarà.

Vos compartim unes imatges que il·lustren aquesta experiència.

Departament d’Arts. IES Bellaguarda Altea.