Horario 11 de septiembre / Horari 11 de setembre

Estimadas familias y alumnado,

El horario de inicio de curso del día 11 de septiembre es el siguiente:
A las 8:55 recepción del alumnado por parte de las tutoras y los tutores.
El alumnado consultará su grupo en los tablones habilitados en el patio y esperará allí a su tutora o tutor. Acceso al centro calle de la vía del tren.
El alumnado de 1º de la ESO accederá al centro, de forma excepcional, por la puerta principal frente al Centro de Salud y entrarán directamente al Salón de Actos. En el hall estarán los listados de los grupos de 1º de ESO.
El alumnado traerá el primer día mochila, libreta y estuche. Se recomienda además incluir un almuerzo o dos según el horario y una botella de agua.
10:45 Recreo
Después del recreo clase lectiva según horario.
El alumnado de 1º ESO, GM y FP Básica finalizará su horario a las 14:00
El alumnado de 2º, 3º, 4º de ESO, 1º y 2º de Bachillerato finalizará a las 15:05.

Horario tarde/noche:
16:15 Presentación de los ciclos en el salón de actos, posteriormente horario lectivo.
16:50 Presentación Bachillerato nocturno en el salón de actos, posteriormente horario lectivo.
El horario del día 12 de septiembre será el habitual.

Les deseamos un provechoso curso académico 2023/2024.

Benvolgudes famílies i alumnat,

L’horari d’inici de curs del dia 11 de setembre és el següent:
A les 8.55 recepció de l’alumnat per part de les tutores i els tutors.
L’alumnat consultarà el seu grup als taulons habilitats al pati i esperarà allí la seua tutora o tutor. Accés al centre carrer de la via del tren.
L’alumnat de 1r de l’ESO accedirà al centre, de manera excepcional, per la porta principal davant del Centre de Salut i entraran directament a la Sala d’actes. En el hall estaran els llistats dels grups de 1r d’ESO.
L’alumnat portarà el primer dia motxilla, llibreta i estoig. Es recomana a més incloure un esmorzar o dos segons l’horari i una botella d’aigua.
10.45 Esbarjo
Després del pati classe lectiva segons horari.
L’alumnat de 1r ESO, GM i FP Bàsica finalitzarà el seu horari a les 14.00
L’alumnat de 2n, 3r, 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat finalitzarà a les 15.05.

Horari vesprada/nit
16.15 Presentació dels cicles en la sala d’actes, posteriorment horari lectiu.
16.50 Presentació Batxillerat nocturn en la sala d’actes, posteriorment horari lectiu.
L’horari del dia 12 de setembre serà l’habitual.

Els desitgem un profitós curs acadèmic 2023/2024.