NOU COMPTE DE CORREU ELECTRÒNIC PER A ALUMNAT

L’IES Bellaguarda ha sigut triat, centre pilot del “Centre Digital Col·laboratiu” de la Conselleria d’Educació.
Aquest projecte consisteix en la creació d’un compte de correu electrònic corporatiu per a l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, anomenat Identitat Digital, el qual ens permetrà:

-Millorar la comunicació per email amb tota comunitat educativa.
-Utilitzar les eines MSOffice365 per a crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
-Millorar la capacitat d’emmagatzematge: 1TB al onedrive i 50GB al correu electrònic.
-Integritat amb altres plataformes de Conselleria com a Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.
-Accedir per WebFamilia 2.0 per a obtindre aquest correu i contrasenya.

Per a usar el correu electrònic, onedrive i resta d’aplicacions associades al compte de Microsoft Education l’alumnat ha d’iniciar sessió dins de la pàgina web www.office.com.

NUEVA CUENTA DE CORREO ELECTRÓNICO PARA ALUMNADO

El IES Bellaguarda ha sido elegido, centro piloto del  “Centro Digital Colaborativo” de la Consejería de Educación.

Este proyecto consiste en la creación de una cuenta de correo electrónico corporativo para el alumnado con el formato @alu.edu.gva.es, llamado Identidad Digital, el cual nos permitirá:

• Mejorar la comunicación por email con toda comunidad educativa.
  • Utilizar las herramientas MSOffice365 para crear documentación, videoconferencias y colaboración entre los miembros de la comunidad educativa.
  • Mejorar la capacidad de almacenamiento: 1TB al onedrive y 50GB al correo electrónico.
  • Integridad con otras plataformas de Conselleria como Aulas, PortalEdu, Lliurex, etc.

Acceder por WebFamilia 2.0 para obtener dicho correo y contraseña.