IES Bellaguarda i Universitat Miguel Hernández de Elx.

Hui hem estat a la ràdio de la Universitat Miguel Hernández en una emissió especial des del campus de la Facultat de Belles Arts d’Altea commemorativa del 25 aniversari de la UMH.

Allí hem parlat de l’IES Bellaguarda i de la seua extensa oferta formativa. En concret del Batxillerat Artístic que impartim i els vincles que hem estat teixint el nostre institut i la Facultat de Belles Arts de la UMH durant aquests darrers anys.

Han intervingut en la nostra entrevista: Jaume Garcés en representació del centre i del departament d’Arts Plàstiques de l’IES Bellaguarda, Jose Antonio Hinojos professor de pintura de la UMH i Serafina Buigues exalumna del nostre centre i del la Facultat de Belles Arts d’Altea i autora del recentment publicat cartell de Setmana Santa de Altea

Podeu escoltar el fragment de l’entrevista ací:

I el programa complet en el blog de la UMH: “Programa especial desde Altea con motivo de la Conferencia de decanos y decanas de las Facultades de Bellas Artes españolas , 7 de abril 2022”