Comunicat Departament d’Orientació

D’avant l’estat de confinament prescrit pel Govern,  el Departament d’Orientació es dirigeix a tota la comunitat educativa, famílies i alumnes com a recurs per a resoldre qüestions  i donar suport sociopsicopedagògic en les funcions tant d’orientació educativa i personal com d’orientació acadèmica i professional.

Aquest suport el realitzarem a través del correu electrònic del departament:

orientaiesbellaguarda@gmail.com

Esperem que la nostra presència als centres quede al més prompte possible normalitzada i aquesta tasca la puguem realitzar des del centre educatiu com la teníem planificada.

#nosaltresensquedemencasa

Departament d’Orientació:

Mª Jesús De Nova (orientadora)
Mª José García (PT)
Mari Torres Torres (orientadora)

Ante el estado de confinamiento prescrito por el Gobierno, el Departamento de Orientación se dirige a toda la comunidad educativa, familias y alumnos como recurso para resolver cuestiones y ofrecer soporte sociopsicopedagógico en las funciones tanto de orientación educativa y personal como de orientación académica y profesional.

Este apoyo lo realizaremos a través del correo electrónico del departamento:

orientaiesbellaguarda@gmail.com

Esperamos que nuestra presencia en los centros quede lo más pronto posible normalizada y esta tarea la podamos realizar desde el centro educativo como la teníamos planificada.

#nosaltresensquedemencasa

Departamento de Orientación:

Mª Jesús De Nova (orientadora)
José García (PT)
Mari Torres Torres (orientadora)