X SETMANA CULTURAL AL BELLAGUARDA

Aquesta setmana celebrem en l’Institut la nostra desena Setmana Cultural, que girarà aquest curs entorn de la relació de l’ésser humà amb les màquines i la tecnologia al llarg de la història i en tots els àmbits culturals i científics.

L’objectiu de la Setmana Cultural és facilitar a les alumnes i els alumnes algunes de les competències tan necessàries per a la seua formació integral com a persones, mitjançant la participació en activitats esportives, literàries, artístiques i científiques, així com fomentar la lectura i l’escriptura i l’ús dels espais culturals del centre i de la localitat.
Aquest objectiu es compleix a través de la realització de diferents propostes articulades entorn d’un eix temàtic.