En breu comença el procés d’admissió per al curs vinent. Per al procés admissió al centre les famílies podran utilitzar els següent sistemes d’identitat a fi de fer la sol·licitud d’admissió: Certificat digital, Cl@ve, eDNI…
Per a facilitar l’obtenció d’aquests sistemes d’identitat l’Ajuntament d’Altea està posant a disposició dels ciutadans la tramitació de la firma digital. L’Ajuntament ha recordat que la tramitació es fa mitjançant cita prèvia i per sol·licitar-la “cal enviar un missatge de Whatsapp al número 661 796 563 especificant el nom, cognom, DNI, correu electrònic, telèfon i motiu de la cita.
L’Ajuntament ha explicat que, una vegada sol·licitada la cita prèvia, la persona rebrà un correu electrònic amb el dia i hora de la seua cita “que li serveix com a recordatori i justificant per poder eixir a tramitar eixa diligència, ja que recordem que estem en Estat d’Alarma i hem de quedar-se a casa i qui no dispose de cita prèvia no serà atés”.
Per finalitzar, la regidora de Foment de l’Ocupació ha donat a conèixer que han preparat un manual amb les indicacions per poder instal·lar el certificat digital per a tots aquells i aquelles que necessiten.
Enllaç noticia: