Graduació BATXILLERAT. Promoció 2023/24

Hui, divendres 17 de maig de 2024, ha sigut una vesprada molt emotiva a l’IES Bellaguarda. Ha tingut lloc l’acte de graduació dels Batxillers del curs 2023/24. Acomiadem amb orgull a tot l’estudiantat de Batxillerat, desitjant-los molta sort en aquesta nova etapa que començaran en breu.

El centre s’ha engalanat per celebrar aquesta cerimònia que ha estat conduïda per Andrea Blanquer i Maite Feases. La coordinadora de Batxillerat: Mariola Orozco, i les tutores dels distints grups: Nuria Bonet, Lorena Descalzo i Estefania Pareja, s’han encarregat de que tots els detalls estigueren a punt, contribuint al bon desenvolupament de l’event, on els representants d’alumnat de cada grup han pronunciat parlaments amb emotives i divertides paraules d’acomiadament adeçades al centre i al seu professorat. A més de les orles de graduació, s’han entregat les matrícules d’honor, els premis a l’esforç acadèmic i a la implicació en el projecte de centre.

Ha sigut un plaer veure el nostre pati de gom a gom, ple de familiars, amics i professorat dels graduats, que han vingut per donar-los suport en aquest dia tan especial. Volem felicitar també al professorat i l’alumnat d’Agrària, qui ha dissenyat i realitzat l’ornamentació floral per vestir l’event. També, volem donar-li les gràcies a l’AMPA de l’IES Bellaguarda, per haver subvencionat i organitzat un aperitiu de cloenda de l’acte. A més, agrair a Paco Simarro haver dedicat temps i esforç per gravar i editar un vídeo del professorat perquè l’alumnat tinga un record.

De segur que aquest dia perdurarà en la memòria de l’alumnat, i també en la memòria del centre, en un any tan especial com el del seu 50 aniversari.