IES BELLAGUARDA A LA RADIO

L’alumnat de l’IES Bellaguarda ha col·laborat una vegada més amb l’Aula didàctica del Centre d’Interpretació i Cultura contemporània Carmelina Sánchez-Cutillas, en aquest cas, ha sigut l’alumnat de 2n de Batxillerat que ha volgut compartir una reflexió sobre l’obra del poeta Vicent Andrés Estellés i la de Carmelina Sánchez Cutillas. Han triat aquest autor per homenatjar-lo ja que s’ha declarat el 2024 l’any Estellés per a commemorar el centenari del naixement del poeta de Burjassot.  Els dos autors comparteixen una època difícil: temps de guerra i de postguerra, amb la repressió i la falta de llibertat. Seran dues veus que vetlaran per la nostra identitat cultural. L’alumnat ha recitat poemes dels dos autors que podreu escoltar en el programa. Aquesta intervenció ha sigut especial perquè ha coincidit amb el Dia Mundial de la Ràdio, el 13 de febrer, des d’ací agraïm a totes i tots els que fan ràdio i ens permeten gaudir d’aquest mitjà de comunicació únic per celebrar la diversitat humana i que constitueix una plataforma per al discurs democràtic.