AMPA: Vals de descompte 10€ / Vales descuento 10€

Estimades famílies associades de l’AMPA de l’IES Bellaguarda.

Com cada any us enviem el val descompte de 10 € per a llibres de lectura que podreu canviar en les següents llibreries:

Llibreria Lloret, Llibreria Mascarat, Llibreria Bou, Paper Bèrnia i Llibreria Mena

És la nostra manera de col·laborar en el foment de la lectura, alguna cosa que ens sembla important en aquests temps tan digitals.

Tan sols has de presentar el DNI corresponent a les dades de l’alumne, el nom del qual ve anotat en el val, quan vages a la llibreria, juntament amb el val que entregaràs en l’establiment.

Us recordem que des de l’AMPA continuem tractant d’ajudar, en la mesura de les nostres possibilitats, en l’educació dels nostres fills amb l’únic objectiu que el seu pas pel IES siga el més profitós possible. Per a això programem activitats i tallers, col·laborem amb els departaments, ens reunim amb l’equip directiu, participem en el Consell Escolar, debatem i prenem decisions.

L’opinió de les mares i els pares és important i des de l’AMPA de l’IES Bellaguarda insistim que hem de ser escoltats. És per això que tenim la nostra BÚSTIA DE SUGGERIMENTS en consergeria, on pots fer-nos arribar qualsevol cosa que desitges comunicar-nos (propostes, dubtes,…). També disposem d’e-mail ampaiesbellaguarda@hotmail.es i telèfon 600567646 on estarem encantats que ens crideu per a parlar de qualsevol cosa relacionada amb l’institut, la convivència en el centre, etc.

Però el que millor funciona és el nostre compte de Telegram, on la informació vola a la velocitat del 5G. Podeu unir-vos a través de l’enllaç https://t.me/joinchat/AAAAAE7cIixDKEDcmC1Ccg

Felicitar-vos ja de pas les festes de Nadal i desitjar-vos un pròsper any 2023.

LA JUNTA DIRECTIVA

Si al costat fosc caure no vols, Cal que a l’AMPA t unisques prompte.

Estimadas familias asociadas del AMPA del IES Bellaguarda.

Como cada año os enviamos el vale descuento de 10 € para libros de lectura que podréis canjear en las siguientes librerías:

Librería Lloret, Librería Mascarat, Librería Bou, Paper Bernia y Librería Mena

Es nuestra forma de colaborar en el fomento de la lectura, algo que nos parece importante en estos tiempos tan digitales.

Tan solo tienes que presentar el DNI correspondiente a los datos del alumno, cuyo nombre viene anotado en el vale, cuando vayas a la librería, junto con el vale que entregarás en el establecimiento.

Os recordamos que desde el AMPA seguimos tratando de ayudar, en la medida de nuestras posibilidades, en la educación de nuestros hijos con el único objetivo de que su paso por el IES sea lo más provechoso posible. Para ello programamos actividades y talleres, colaboramos con los departamentos, nos reunimos con el equipo directivo, participamos en el Consell Escolar, debatimos y tomamos decisiones.

La opinión de las madres y los padres es importante y desde el AMPA del IES Bellaguarda, insistimos en que debemos ser escuchados. Es por eso que tenemos nuestro BUZÓN DE SUGERENCIAS en conserjería, donde puedes hacernos llegar cualquier cosa que desees comunicarnos ( propuestas, dudas,…). También disponemos de e-mail ampaiesbellaguarda@hotmail.es y teléfono 600567646 donde estaremos encantados de que nos llaméis para hablar de cualquier cosa relacionada con el instituto, la convivencia en el centro, etc.

Pero lo que mejor funciona es nuestra cuenta de telegram, donde la información vuela a la velocidad del 5G. Podéis uniros a través del enlace https://t.me/joinchat/AAAAAE7cIixDKEDcmC1Ccg

Felicitaros ya de paso las fiestas de Navidad y desearos un próspero año 2023.

LA JUNTA DIRECTIVA

Si al lado oscuro caer no quieres, al AMPA unirte pronto debes.