Un alumnat amb molt bon rendiment.

El dijous 2 de desembre l’Ajuntament d’Altea ha celebrat un acte de felicitació institucional a tot l’alumnat alteà que ha rebut el Premi al rendiment acadèmic de la Generalitat Valenciana del curs 2020/2021.

En l’acte han estat presents, acompanyats pels seus familiars, tres alumnes de l’IES Bellaguarda: Karina Tornea i Jose Molina Alonso de 1r d’ESO i Elia Merenciano Durà de 1r Batxillerat. L’Ajuntament els ha obsequiat amb un xec per valor de 100 euros i una motxilla amb 2 llibres, una samarreta i material escolar.

La regidora d’Educació, Vicenta Pérez Barber, ha dedicat unes paraules per felicitar aquests joves que dia a dia donen el millor del seu esforç i capacitats per obtindre un magnífic rendiment acadèmic.

La comunitat educativa del Bellaguarda vol fer arribar la seua enhorabona a tots i totes els premiats.