Des del 16 de juny de 2020 la Conselleria ja ha obert el procediment per a sol·licitar les noves incorporacions a la XarxaLlibres si vostè ja és participant no ha de fer res, la renovació és automàtica només amb haver entregat el lot que va rebre en préstec en temps i forma d’acord amb les normes del Banc de Llibres de l’IES Bellaguarda.
Si vol sol·licitar incorporar-se per primera vegada caldrà que faça la sol·licitud telemàtica en la pàgina de la Conselleria: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=18094i portar al centre un lot de llibres usats en bones condicions.
Enguany atendrem aquestes noves sol·licituds d’incorporació el dimarts 23 de juny de 9:00 a 13:00 h.
És convenient que concerte un cita amb el coordinador per evitar aglomeracions escrivint al següent correu:
xarxallibresbellaguarda@gmail.com
Si no sap com trametre la sol·licitud telemàtica, li ajudarem amb el tràmit des del centre.