COLORS. Xarrada sobre animació

Dintre del actes programats durant la X Setmana Cultural al Bellaguarda, l’alumnat de Batxillerat Artístic ha pogut gaudir de dos dels membres de l’estudi d’animació alacantí “Cabeza Voladora”. Sami Natscheh i Cristina Vaello han presentat l’última producció de l’estudi, el seu curt d’animació COLORES, aquesta producció ha estat nominada als premis Goya d’enguany. L’alumnat ha visualitzat l’obra en companyia dels autors, i els propis autors han explicat de primera ma com es realitza un producció d’aquestes característiques.

Ha estat una experiència enriquidora pel nostre alumnat, qui s’ha mostrat molt interessat i participatiu durant la xarrada, fent moltes preguntes als autors sobre els detalls de l’obra presentada i de l’ofici d’animador.