ELS ALUMNES DE PR4 I DE 1r DE CICLES DECOREN EL CONTENIDOR DEL CICLE D’AGROECOLOGIA

Per al curs vinent, els alumnes del CFGM de Producció Agroecològica, disposaran d’un contenidor, a l’hort de l’institut, que funcionarà com a magatzem. Això suposarà que els alumnes aprofitaran molt més el temps, al no haver de transportar material entre el centre i l’hort.

Durant els últims dies de classe, alumnes de 1r del cicle de Producció Agroecològica i els alumnes de PR4, van pintar i decorar el contenidor. Els alumnes de cicles feren les primeres imprimacions i prepararen la superfície on els alumnes de PR4 van fer el seu mural, amb un disseny escollit pels alumnes de cicles entre diferents propostes. Tota aquesta feina ha estat cordinada entre Teresa, professora del Departament de Plàstica i els professors i professores del Departament d’Agrària Eva, Mariola, Javier i Òscar.

Ací hi han unes imatges del treball d’eixos dies: