SEMBRANT AMB “BOMBES DE LLAVORS”

L’IES Bellaguarda d’Altea aposta pel foment de l’educació mediambiental. Seguint aquesta línia de treball s’han organitzat una sèrie d’activitats amb l’objectiu de aconseguir el desenvolupament d’una consciència ambiental en el seu alumnat.

L’institut va realitzar el passat 11 d’abril la sembra de plantes aromàtiques y altres espècies al pinar de Villa Gadea. Aquesta activitat ha sigut realitzada des del Departament d’Agrària de l’institut i han participat alumnes de la Formació Professional Agrària i alumnes de 3r d’ESO. Els alumnes han preparat les boles de llavors al llarg de la setmana. Aquestes boles consisteixen en petites masses d’argila y llavors que podran germinar desprès d’una pluja.

Aquesta activitat s’emmarcava dins de la setmana cultural de l’institut, que aquest any tenia per tema les “Utopies i distòpies”. Un planeta més verd y sostenible és possible i ara alguns joves saben que ells poden col·laborar per aconseguir-ho amb accions senzilles a l’abast de tot el món.

Per últim, indicar que aquest projecte s’enquadra dins del seminari “L’home que plantava arbres” que actualment es porta a terme a l’institut, amb la participació de tots els Departaments i amb l’objectiu de crear un espai per accedir a les activitats plantejades per cadascun dels grups de treball.