CITA PREVIA OBTENCIÓ FIRMA DIGITAL EN L’AJUNTAMENT

En breu comença el procés d’admissió per al curs vinent. Per al procés admissió al centre les famílies podran utilitzar els següent sistemes d’identitat a fi de fer la sol·licitud d’admissió: Certificat digital, Cl@ve, eDNI…

Per a facilitar l’obtenció d’aquests sistemes d’identitat l’Ajuntament d’Altea està posant a disposició dels ciutadans la tramitació de la firma digital.  L’Ajuntament ha recordat que la tramitació es fa mitjançant cita prèvia i per sol·licitar-la “cal enviar un missatge de Whatsapp al número 661 796 563 especificant el nom, cognom, DNI, correu electrònic, telèfon i motiu de la cita

L’Ajuntament ha explicat que, una vegada sol·licitada la cita prèvia, la persona rebrà un correu electrònic amb el dia i hora de la seua cita “que li serveix com a recordatori i justificant per poder eixir a tramitar eixa diligència, ja que recordem que estem en Estat d’Alarma i hem de quedar-se a casa i qui no dispose de cita prèvia no serà atés”.

Per finalitzar, la regidora de Foment de l’Ocupació ha donat a conèixer que han preparat un manual amb les indicacions per poder instal·lar el certificat digital per a tots aquells i aquelles que necessiten.

Enllaç noticia:

Foment de l’Ocupació anuncia que s’expediran, amb cita prèvia, els certificats d’empadronament per a moratòria hipotecaria, empadronaments urgents i el certificat digital