Fabriquem formatge

Aquesta última setmana tant els alumnes de FP Bàsica d’Agrojardineria com els de 1r de CFGM de Producció Agroecològica han participat en diverses activitats relacionades amb la indústria alimentària, que si més no, sol ser una de les continuacions als estudis de molts d’ells, especialment per als alumnes de Producció Agroecològica. Aquestes són les activitats que van realitzar:

-El dimarts 13 de juny, els alumnes de 1r de Agroecologia van fabricar formatge fresc. Aquesta va ser una pràctica emmarcada dins del mòdul de Fonaments Zootècnics, concretament al tema del tractament dels productes animals. Els alumnes aprengueren que no calen extranys ni cars ingredients per fer formatge, que, a més, s’endugueren a casa i estava molt bo!

Aquest formatge el van fabricar amb llet fresca i suc de llimona en comptes de quall boví o sintètic. Aquesta tècnica s’assembla molt a la que produeix el formatge fresc del tipus mató.