ELS ALUMNES DE 1r d’ESO APADRINEN ARBRES

A l’IES Bellaguarda s’aposta pel foment de l’educació mediambiental. Seguint aquesta línia de treball, ha organitzat durant aquest curs una sèrie d’activitats amb l’objectiu d’aconseguir el desenvolupament d’una consciència ambiental en el seu alumnat.

Amb motiu de Dia de l’arbre que es va celebrar el passat 31 de gener, durant la setmana del 20 al 24 de febrer, els grups de 1r d’ESO, junt amb els seus tutors, realitzaren la plantació y apadrinament d’un exemplar de Populus alba (xop) en les immediacions del riu Algar al seu pas per Altea.

El desenvolupament d’aquestes activitats de reforestació i sensibilització ambiental s’ha realitzat des del Departament d’Agrària de l’institut, contant amb els alumnes de Grau Mitjà de Producció Agroecològica i Formació Professional Bàsica de Jardineria i Composicions Florals, que a més de supervisar la plantació, realitzen les tasques de manteniment al llarg del curs. S’han plantat un total de 30 arbres.

La ubicació de la plantació, el material vegetal i tots els recursos necessaris per al desenvolupament d’aquesta acció han estat aportats per la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Altea.