Científics a la ràdio!

El dimecres dia 1 de desembre els representants de l’alumnat de 1r d’ESO de l’IES Bellaguarda han anat a Ràdio Altea a explicar l’activitat que han estat desenvolupant a les classes d’Àmbit científic durant les últimes setmanes.
Com que, durant el confinament els nivells de contaminació atmosfèrica van baixar significativament, hem reflexionat amb l’estudiantat sobre la responsabilitat que tenim els éssers humans en aquest problema i sobre què podem fer per combatre’l.
Per aquest motiu, l’alumnat s’ha posat en la pell dels nostres polítics i ha plantejat una llei que persegueix frenar la contaminació atmosfèrica i lluitar contra el canvi climàtic. Van plantejar articles des de diverses perspectives, els van debatre i discutir i, finalment, els van votar per construir, entre tots, un projecte de llei.
Al programa han explicat quins són els problemes atmosfèrics més importants i quins són els articles de què consta aquest projecte de llei.
Des del Bellaguarda, també lluitem contra el canvi climàtic!

El programa s’emetrà el proper dimarts dia 7 a les 13.00h a Ràdio Altea.